Professioneel telefoneren

De telefoon is een snelle en doeltreffende manier van communiceren met de klant. Vaak is het een eerste gesprek waaraan diverse indrukken worden onttrokken en men zich een beeld vormt van u en uw bedrijf. Op een enthousiaste professionele en klantgerichte wijze zakelijk telefoneren is echter lang niet altijd eenvoudig.

In deze training leert u op een professionele manier te telefoneren en de daarbij behorende etiquette te hanteren. Er wordt actief geoefend aan de hand van situaties uit uw eigen werkomgeving.

Resultaat
U leert op een correcte wijze de telefoon aan te nemen en indien gewenst door te verbinden. U luistert actief en weet de juiste vragen te stellen op het juiste moment. U speelt in op de wensen en het gedrag van de beller en komt uw afspraken na.

Doelgroep
Secretaresses, helpdesk-en servicemedewerkers en iedereen die in zijn of haar werk zakelijke telefoongesprekken voert en efficiënter wil leren telefoneren.

Naar het programma

Algemene informatie
Duur: 2 dagen (incl. lunch)
Plaats: naar keuze of incompany
Tijden: 09.00 – 16.00 uur
Investering: op aanvraag zenden wij u graag een offerte voor een maatwerktraining.