Communicatietraining

Communicatietrainingen hebben als eindresultaat dat uw omzet omhoog gaat en uw medewerkers effectiever, efficiënter en met veel plezier werken.
Plezier in het werk is cruciaal, want: houding en gedrag van uw medewerkers bepalen in hoge mate de tevredenheid van uw klanten en daarmee uw omzet.
We gaan uit van de talenten van de medewerkers, zodat zij beter worden waar zij van nature al goed in zijn. Want een eend blinkt uit in zwemmen en zal nooit goed kunnen hardlopen. De eend kan wel leren nog beter en sneller te zwemmen.
Een haas is een kei in hardlopen en kan leren nog sneller te lopen, en zal nooit leren goed te zwemmen.

Resultaatgericht
Tijdens de training worden vaardigheden aangeleerd en bewustwording van het effect van houding en gedrag op anderen, op uw klanten, gecreëerd. Dit doen wij door middel van actuele opdrachten, cases en oefeningen, zodat de deelnemer het geleerde direct kan toepassen. Iedereen komt individueel met zijn talenten aan bod.

Talent is maatwerk
Aan iedere training gaat een intakegesprek vooraf. Samen met een van onze trainers wordt de inhoud van de training afgestemd op uw specifieke behoefte en op uw specifieke medewerker, zodat een optimale afstemming wordt bereikt tussen uw doelstellingen en de het resultaat van de training. Borging is hierbij ook van groot belang. Immers aangeleerd gedrag moet minstens 3 weken dagelijks worden toegepast voordat het geautomatiseerd kan worden in en door de persoon.